Podróż dookoła świata

Ach, cóż to była za wyprawa …Uczniowie klas  4b, 6a i 6c  pod opieką swoich wychowawców wyruszyli 11 czerwca na długo wyczekiwaną wycieczkę edukacyjną .Program wyprawy obfitował w wiele atrakcji;  w Parku Miniatur – Krajno – zajrzeliśmy do Paryża ,Londynu…,zobaczyliśmy wodospad Niagara i piramidy w Egipcie. Odbyliśmy misję badawczą Hiperion w Geocentrum . A potem zajrzeliśmy do wnętrza ziemi i  zwiedziliśmy jedną z najpiękniejszych jaskiń w Polsce –Jaskinię Raj.

Na zbiórkę przed wycieczką zebrała się o poranku grupa spragnionych przygód uczniów klas 4b,6a

i 6 c. Szczęśliwym uczniom towarzyszyli wychowawcy klas; panie D.Zagulska, M.Janusz., A.Skorupa oraz pan przewodnik. Pierwszym punktem naszej wyprawy była wizyta w Parku Miniatur Krajno. Tam mogliśmy podziwiać najpiękniejsze budowle z całego świata. W ten sposób zwiedziliśmy m.in.  Francję ,Wielką Brytanię, Włochy, Stany Zjednoczone, a nawet egzotyczne wyspy.

W naszych albumów przybyło mnóstwo pięknych zdjęć, które możecie obejrzeć w naszej relacji.

Kolejno wyruszyliśmy do Geocentrum –tam podzieleni na grupy mieliśmy do wykonania misję badawczą Hiperion. W Geocentrum, przypominającym prawdziwą stację badawczą, bardzo nam się podobało, ponieważ mogliśmy za pomocą nowoczesnych technologii dowiedzieć się ,że miliony lat temu  obszar dzisiejszego Świętokrzyskiego zajmowało ciepłe morze….

Dodatkową atrakcją w Geocentrum był seans filmowy 5D ,który przeżywaliśmy na pokładzie statku badawczego.

Ostatnim punktem naszej wycieczki była tytułowa wyprawa do Wnętrza Ziemi…

Po chwili z zachwytem podziwialiśmy jedną  najpiękniejszą jaskiń – Jaskinię Raj, z przepięknymi stalaktytami i stalagmitami.

Wiele radości , śpiew w autobusie i było jak dawniej. Bardzo nam się podobała ta wycieczka. Koniecznie obejrzyjcie naszą relację z podróży.